Retur inom Sverige

 

Returvillkor inom Sverige.

Du kan returnera dina varor inom 14 dagar efter att du mottagit leveransen. Vi erbjuder fri retur om du använder medföljande “DHL Service Point” returfraktsedel. Produkten måste vara i samma skick som när du fick den samt returneras i originalförpackning, inklusive tillbehör såsom skopåsar och skosnören.

Märk din leverans med ditt ordernummer och namn eller bifoga kvittot du fick på mail vid beställningstillfället.

Byten.

Vänligen kontrollera att den produkt du vill byta till finns i lager. Skulle den önskade produkten vara slut i lager återbetalar vi dig och meddelar om/när den kommer in i lager igen. Vill du byta till en produkt där priset inte är detsamma ber vi dig lägga en ny order.

Steg för steg guide för returer.

  1. Meddela din retur och önskad åtgärd via formuläret nedan.

  2. Packa varan väl. Det är du som ansvarar för att varan packas korrekt och skyddas vid transport. Använd samma eller likvärdigt emballage som leveransen levererades i

  3. Klistra på den medföljande “DHL Service Point” fraktsedeln

  4. Lämna in paketet till ditt närmsta ombud för “DHL Service Point” paket

  5. Så fort returen har ankommit till oss kontrollerar vi den och återbetalar pengarna via det kort eller PayPal konto som du genomförde köpet från. Du får ett mail från oss så fort din retur är behandlad.

 

Vänligen fyll i nedan formulär innan du returnerar en produkt till oss.

Namn *
Namn
Vänligen kontrollera att den produkt du vill byta till finns i lager. Skulle den önskade produkten vara slut i lager återbetalar vi dig och meddelar om/när den kommer in i lager igen. Vill du byta till en produkt där priset inte är detsamma ber vi dig lägga en ny order.